vineri, 6 septembrie 2013

Haine Gratis Stardoll Fara Proxy 2013

Azi un intreg outfit gratis si fara proxy!!! Urmati pasii simplii:
  1. Intra aici: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=4049
  2. Da pana mai jos pe pagina si raspunde exact ca in imagine apoi apasa butonul pentru a intra in competitie:

Gata! 
RockGirlVenus
Nu uita sa ma votezi la MSW 2013(un click pe imagine te duce la suite-ul meu):
Jocuri Dressup pe Stardoll

20 de comentarii:

  1. o prostie... nici macar nu merge

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi bn daca ai specifica care concurs!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. la mine a mers foarte bine!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tampito nu vezi ca toti zic ca nu merge???Pai RockGirlVenus trebuie sters ca e o prostie si jumatate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Las arunca in curul curvei care posteaza ca sa termine cu minciunile ei!!!!!!!!!!!Mai bine sa no votam ca eu una mam saturat sa ma minta curva asta!!!!!!!!Castiga singura daca vezi mesajul fata care posteaza RockGirlVenus!!!!!!!!!!!Stergeti blogul tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Da castiga singura MSW curului tau si mai bine dane chesti adevarate!!!!!!!!!!!!!!!!!Ca daca nu TIO FUT IN CUR DE CURVA MATI DE ROCKGIRLVENUS!

      Ștergere
    2. Doamne!!!!!!!!!Adevarat!!!!!!!!!!!!!! Urata aia care zice cai merge nui adevarat!!!!!!!!!!!!Stiu cinei!!!!!!!!E fata care posteaza RockGirlVenus!!!!!!!!!!!!!!Imi vine so omor pe fata aia care ne posteaza prosti ca nebuna asta spune deam prastia!!!!!!!!!!!!!!!!!!Si ai drepate sa no votam!!!!!!!!!!!!Eu am fost Covergirl si nu leam zis la altele asa "Ajutatima sa fiu Covergirl ca va dau haine gratis daca ma votati" pai asta a fost noroc chior!Eu nu am zis la nimeni si am devenit Covergirl!!!!!!!!!!!Da trebuie sa ii lasi pe alti sa voteze pentru tine doar daca zici chesti adevarate!Pai asa nu se poate!!!!Eu fac greva ca sa stergi RockGirlVenus!!!!!!!!!!!!!!Tu sti cum asi proceda ca sa devin MSW?Pai asa:nu leas zice la alti sa ma voteze si lesi ajuta la lucrurile de la Academia Stardoll,asi fi darguta cu ei si le dau cadouri nu ca tine sa zici mincinuni proaste!!!!!!!!!!!!!!NO NEBUNA STERGETI BLOGUL!!!!!!!!!

      Ștergere
  4. Naspa! Nu merge e un cacat!

    RăspundețiȘtergere
  5. o muie in cur si in gura meriti

    RăspundețiȘtergere
  6. NIMIC NU MERGE DE LA TINE FA PROASTO

    RăspundețiȘtergere
  7. Draq de RockGirlVenus!!!!!!!!!E un cacat si o prostie ca tu mincinoaso postezi prosti!!!!!!!!!!!!Sa te fute in cur cineva in cur de curva mati!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. esti o proasta nu maege nimic le inventezi in speranta ma perg si vrei ca lumea sa te voteze dute naibii de proasta naibii

    RăspundețiȘtergere
  9. nu imi merge nimic:-(imi doream asa mult hainele alea........

    RăspundețiȘtergere