luni, 12 august 2013

Haine Gratis Stardoll Fara Proxy Noi

Pentru a avea aceasta rochie in suite-ul tau fara a plati nimic urmeaza pasii simplii fara proxy!:
1.Mergi pe: stardoll.com si intra pe contul tau de Stardoll (log in).
2.Mergi aici: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=4039
3.Scrie ceva acolo pentru a putea sa intri in competitie si apoi click pe butonul de intrare!
Gata!
RockGirlVenus

58 de comentarii:

  1. altceva nu ai ca nu poi sa pui cu coafuri ? daca vrei sa imi trmiti mesaj imi trimiti pe facebook Bianca Maria sau pe stardoll Love_Bianca_98 ok ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DRAGA ITI VOI FACE NISTE COAFURI SPECIALE DOAR CAUTA

      Ștergere
  2. si mie sa imi trimiti pe stardoll o coafiura te rog mult de tot
    vrei???? :(

    RăspundețiȘtergere
  3. trimitemi si mie o coafura pe stardoll ma cheama safirstar_simo

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie o cuafura te rogg mult : apple-orange23

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu te rog ,sunt mare fana a blogului tau.il urmaresc in fiecare zi sa vad daca ai mai pes lucruri .te rog imi faci si mie.ma cheama SickLudmila.

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie te rog imi doresc foarte mult!!!Ma cheama belaavasiloaie
    multumesc mult!!

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu vreau o cuafura pe Stardoll in Monede Mov ma cheama Madalina209

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu pot sa le iau...dar vreau enorm de mult!


    APP:ma cheama FataLari_larisa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca vrei imi poti trimite o coafura de baiat pe contul de sd?numele :Andi.Worderaria Pleasee!!Vote youu!5.5+MSW

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,da nici nu merge....ii o mare mare prostie

    RăspundețiȘtergere
  11. vreau si eu o coafura pe stardoll : ema-132

    RăspundețiȘtergere
  12. vreau si eu o coafura :micutamai

    RăspundețiȘtergere
  13. vreau si eu o coafura : patricia081

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna imi poti trimite si mie o coufora foarte faiina pe stardoll? Daca vrei sa-mi trimiti ma numesc pe stardoll RozDenissa

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, imi spune cineva va rog cum sa invit un prieten in Suite chat?? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai dai la chat prieteni unde vb si sunt trei casute : -suite
      -suitechat
      -si altele
      sidai acolo

      Ștergere
  16. Vreau si eu o peruca...ma cheama denisa_lucia

    RăspundețiȘtergere
  17. hei mai buna idee cu peruca, posteaza mai mult cu peruci, si sa nu ne trebuiasca Adobe Flash Player eu il am si nu imi mere !!! sa imi trimiti pe kittystarRubin de pe stardoll te rog mult !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. te rog frumos baga-ma in lista de prieteni,daca vrei sa imi explici si mie cum sa fac ca nu merge, nume: balananamaria19 . Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna! Vreau si eu o peruca in starcoins...Merci mult! :3
    P.S. Ma numesc SmartLuiza

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu te rog ,sunt mare fana a blogului tau.il urmaresc in fiecare zi sa vad daca ai mai pes lucruri .te rog imi faci si mie.ma cheama ariTIMID2Punk

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  21. vreau si eu o peruca pe stardoll cu sc ema-132

    RăspundețiȘtergere
  22. Si mie te rog fa-mi o coafura Contul se numeste :Lolo101. Si ''.'' EXACT ASA Lolo101. Te besk plz fa-mi si mie o coafura

    RăspundețiȘtergere
  23. vreau si eu o coafiura frumoasa de tot : AllyFrumoasa103

    RăspundețiȘtergere
  24. Plizz o peruca faina cu 50sc.? Rezerv.o .numele este dianuca123

    RăspundețiȘtergere
  25. plizzz o peruca in schimbul la orice la 10 sc rezervata pentru alexandra.ch23

    RăspundețiȘtergere
  26. orice e mai formal pe ,,olivia13n,, , ce e mai sportiv pe ,,teo 7m,, , ce e cu animale pe ,,bellabanana01,, si ce e amuzant pe ,,andateodora,, . te roooooooooooooooooooooooggggggggggggggggg.

    RăspundețiȘtergere
  27. Hei!!! Vizitati bazaarul meu! DulceAndra07

    RăspundețiȘtergere
  28. Sii eu vreau peruca Ellie-Adam ma cheama pe sd

    RăspundețiȘtergere
  29. vreau o peruca pls ! ma numesc lorenalorena89

    RăspundețiȘtergere
  30. si eu vreau o peruca plzzzzzzzzzzzzzzz, ma numesc Danuta.Dragutza

    RăspundețiȘtergere
  31. Vreau si eu o coafura te roog :(
    ElisaMariaXX

    RăspundețiȘtergere
  32. Heii! Vreau si eu o peruca , te rog , daca se poate in sc (am 801) sau in 2 sd (atat am :((( ) . Ma numesc Lary_pwp. (CU punct la sfarsit) :* Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  33. mie mi se incarca greu dar nu stiu dc

    RăspundețiȘtergere
  34. imi trimiti si mie ceva?daca da ,,dariacorai,,

    RăspundețiȘtergere
  35. nu pot sa primesc haina gratuita!:-*(

    RăspundețiȘtergere
  36. Vreau si eu o peruca,uite contul meu: frumoasa_carmen

    RăspundețiȘtergere
  37. Vreau si eu o peruca te rog frumos...in bani mov.. am 0 stardolari... Te implor!! Iti iubesc blogul si te votez in fiecare zi... Te implor!! Ma cheama MariaRubin5 !

    RăspundețiȘtergere
  38. Hey :D
    Imi poti face si mie o coafura pe stardoll te rog?
    Nume: Xx.Alessia.xX
    Merci :*

    RăspundețiȘtergere
  39. Imi poti trimite si mie te rog o coafura?
    Nume stardoll: maryqwerty

    RăspundețiȘtergere
  40. hei as dori si eu ceva o coafura dar faina sau haine sau mabila orice trg :) ♥
    ma cheama McSudenly

    RăspundețiȘtergere
  41. vreau si eu o coafura te ror numele meu este ali11Violet

    RăspundețiȘtergere
  42. vreau si eu o peruca plzz..... stefy_miss

    RăspundețiȘtergere
  43. imi trimiti si mi-e cuaura ma numesc pe stardoll RubynAleex plss cu 20 sc ?

    RăspundețiȘtergere
  44. bagi decat haine , pe bune? machiaje : nu, coafuri: nu.......................

    RăspundețiȘtergere
  45. trimite-mi si mie o coafura ma numesc : deBeautiful23

    RăspundețiȘtergere
  46. si eu vreau coafura faina
    ma cheama McSudenly

    RăspundețiȘtergere
  47. hey auzi am o curiozitate cum pot sa cumpar par de la o anumita oesoana de ex vreau sa cumpar de la tn cum procedez?
    si daca esti scumpa imi trim o freza faina ma cheama McSudenly
    pupici:**

    RăspundețiȘtergere
  48. Vrau HAINE GRATIS FARA PROXY .SE POATE?

    RăspundețiȘtergere